loading...
تــــمــپ و ر لـــــد
مدیر بازدید : 622 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (2)

دانلود کد اسلایدر با افکت زیبای تغییر اسلایدها که با تکنولوژی آژاکس و جی کوئری و سی اس اس و جاوا اسکریپت راه اندازی می شود. عکس های این اسلایدر به صورت آژاکس لود می شوند.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط meysam در تاریخ 1393/08/26 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

چرالینک دانلودش کارنمی ده

این نظر توسط BlogersHelp در تاریخ 1393/01/24 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت تو دوست عزیز و گرامی
من از موقعی که سایت بزرگ و زیبایتمپ ورلد شروع به فعالیت کردهمیشه پیگر شما بودم
هم اکنون هم بعد ساخت وبلاگ های متعدد و بزرگ امسال توانستم سایت بزرگ راهنمای وبلاگ نویسان را تاسیسکنم من یک درخواست اشما آقا مسعود عزیزداشتم آن دستور هم این بود که :
چون شما سایت های بزرگی هم چون تم ایکس را دارید (با یک عنوان دیدنی و خاص)آیا امکان واگذاری سایت تمپ ورلد به ماوجود دارد یا خیر (از شما درخواست می کنم) ; حال اگر نمی خواهید سایت تمپ ورلد را به ما دهید (خیلی باعث ناراحتی من است ; ولی اگر سایت را به ما دهید برای همیشه بنر سایت های شما در سایت ما قرار می گیرد ) به هر حال اگر دوست نداریر سایت را به ما دهید خیلی ممنونم ولی فقط قالب جدید سایت تمپ ورلد را اگر اشکال ندارد برای ما از طریق آدرس ایمیل زیر به ما ایمیل کنید همراه با بنر سایت تمپ ورلد ,
خیلی خیلی ممنون میشم اگه تمپ ورلد را به ما بسپارید ولیدر همه حالاز شما و سایت بسیار زیبای شما خیلی خیلی تشکر می کنم
با تشکر مدیر سایت راهنمای وبلاگ نویسان : علیرضاشکلک
پاسخ : باسلام دوست عزیز,
وب سایت می توانم بفروشم ولی همین جوری که نمی توانم.قالب رو هم به زودی منتشر می کنم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب تمپ ورلد راضی هستید؟
    بهترین وبلاگ در رزبلاگ؟؟؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 225
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 214
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,855
  • بازدید ماه : 3,483
  • بازدید سال : 18,876
  • بازدید کلی : 108,449